Rumi123 rahim agzinda acikligim oluştu birden 14.haftanin sonlarına doğru o yüzden rahim agzina dikis atıldı ciddi birsey ama çok şükür bu haftalara saglikla geldik.Genel olarak yatarak geciriyorum ben hamileligimi o yuzden hizlica gecsin saglikla kavuşalım istiyorum 🙏