Srfdmr37 lunaaa benimde hala olmadığını hissediyorum çünkü geçen aylarda yumurtlama olduğunda göğüslerim ağrımaya başlıyordu ama şuan tık yok bugün 17. Gün
lunaaa Srfdmr37 ayniyiz desene benim de bugun 17.gun bende de tik yok ben de olmadigini hissediyorum zaten testte de yok benim de gecen ay yumurtlama zamanlari kasiklarda hissiyat vucut isisinda artis ve uzayan akinti olmusti biraz bu ay hic bisey yok gibi
Srfdmr37 lunaaa benim akıntım var ama ilginç işte testim bitti almadım bilerek stres yapmayım diye ama böylede niye yumurtlamadım diye stres oldum kasık ağrımda yok hadi hayırlısı inşallah 🙏 dua edelim