lunaaa Srfdmr37 ben ilk kez gecen ay denedim 14.gun yumurtlama olmustu bugun 15.gundu yok hic yumurtlama ikimizin de 15.gun ve yok yumurtlama alla alla bu ayda ne var boyle acaba tam kapanma vs o su bu derken stres etkiledi mi bizi nooldu yumurtalayamiyoruz bile bizde gelisi guzel de olamiyo zaten isteksizlik var hic istemiyorum hele bu ay
Srfdmr37 lunaaa benimde hala olmadığını hissediyorum çünkü geçen aylarda yumurtlama olduğunda göğüslerim ağrımaya başlıyordu ama şuan tık yok bugün 17. Gün
afrasil lunaaa bence unutma zaten unutmuyo insan yumurtlama olmayacak diye düşünürken. Daha erken dur bakalm olabilir
lunaaa afrasil bugun 16.gundu yine yok yumurtlama hayir o degil t cizgisi hic yok bile neredeyse sanki bu ay yumurtlama olmayacak cunku hic bi belirti de yok en ufak🤦♀️🤷♀️3 test kaldi saniyodum ya 2ymis kalan bugun de yaptim ya kaldi 1 test sadece ki yarin da tek cizgi olucak bariz belli🥴niye boyle oldum ki ya anlamadim🥴🤪
Aysun7123 lunaaa onu belirli saat aralıgında her gün yapmanız gerekiyor ve yapmadan önce iki saat filan sıvı alınmaması gerekiyor belki de şu an Ramazan olduğu için o bile etkiliyordur you tube da genç bir kadın cok güzel anlatıyor nasıl yapılacağını onu dinlemenizi tavsiye ederim
Aysun7123 Ayrıca yumurtlama olmaz ya da adetim bitikten hemen sonra olur diye birşey yokmuş adeti gittikten sonra olanlar beş altı ay da bir adet olanlarda o şekilde olurmuş yumurtlama hep olur beş altı ayda bir adet olanda bile demişti doktorum size birşeyler katabildiysem ne mutlu bana 😊
lunaaa Aysun7123 ben seyi merak ediyorum mesela ben genel anlamda duzenli adet olurum o noktada bi sikinti yok ama mesela bugun 16.gun ve asla yumurtlama yok ya hala ve hic bi belirti de yok acaba bu ay yumurtlama olmamasi gibi bi durum olabilir mi ki ama yumurtlamam olmazda nasil adet olucam ki hic anlamadim bisey🤷♀️
afrasil lunaaa olabilir merak etme 1 ay yumurtlama görememek normal ama bence test al diğer ay yine yap 2 ay üstüste olmaması normal değilmiş
Aysun7123 lunaaa sürekli olarak doktor kontrollerinize gdiştordanız eger ki onlar sana söyler yumurta sayınızı benim doktorum beni 14. Gün çağırıp yumurta sayılarıma bakıyordu yumurtalıklar rahim ne durumsa diye o şekilde sen her günü değerlendir eğer ki bu şekilde düşünüyorsan ve asla sabaha kadar ayağa kalkma bende o yüzden kaybettim üç ay boyunca diye düşünmüştüm rabbim sağlıklı evlatlar versin canım 🤗
lunaaa afrasil evet bu ay olmayacak sanirim☹️test alip diger ay yapicam diger ay da olmazsa o zaman sikinti var demektir aynen bakalim🤷♀️diger aya artik..
gizemozdemir90 lunaaa c cizgisinin ne kadar koyu oldugunun bir onemi yok, onemli olan iki cizginin de ayni koyulukta olmasi😊 yani ikisi de ayni siliklikte ciksa bile yumurtlama var. ama sebebi su olabilir, kac damla damlatiyorsunuz?
lunaaa gizemozdemir90 evet de bakiyorum milletin c de t de belirgin belirgin benim oyle olunca dikkatimi cekti esprisine de post acayim dedim🤪😂2-3 damla damlatiyorum kagitta da oyle yaziyo zaten🤷♀️idrarim bile enteresan vay arkadas🥴😂
lunaaa gizemozdemir90 alla alla emin misin cunku hep 2-3 damla damlatin deniliyo ilk defa duydum 4 damlatin diyen😬
gizemozdemir90 lunaaa ben videolardan izledigimde hep oyle diyordu, birgebeningunlugunun youtube videolari miydi emin degilim, bir bakin isterseniz
lunaaa gizemozdemir90 sanki bakmistim 2-3 damla diyodu hatirladigim kadariyla ama bakarim yine bi olmadi🤷♀️sen ovulasyon testi denedin mi hic 4 damla mi damlatiyodun ki
gizemozdemir90 lunaaa evet ben ovulasyon testi ile hamile kaldim. Hep 4 damlattim. Ama yaniltmiyim sizi siz yine de bakin olur mu videolara?
lunaaa gizemozdemir90 peki 4 damla damlatarak net ve dogru bi sekilde sonuc aliyo muydun testlerinde tamam bakarim yine bi🌺
lunaaa Aysun7123 yok doktora gitmiyorum zaten korunmayi yeni yeni biraktik daha yeni bebek dusunmeye basladim ama cinsel isteksizlik var esimde de bende de bu gidisle bebek yapamiycaz o derece🥴🙈🤪sabaha kadar ayaga kalkmama olayina katilmiyorum bana mantikli gelmiyo cunku spermler saniyeler icinde yol aliyomus zaten bilimsel olarak asla oyle bi soylem yok😬
Aysun7123 lunaaa olabilir canım o kadarını bilmiyorum ben yarım saatte diye duymuştum herkes farklı birşey söyler zaten en doğrusu tabikide kendi bildiğindir