Minaminisi bende 2 hafta önce 14 haftalık bebeğimi düşürdüm dediğiniz gibi toprağa verdik çok şükürki içim rahat enazından bir mezarı var şimdi bu pskilojiyi atmaya çalışıyorum yeni bir gebelik için gün sayıyorum biryandanda allah kimseye yaşatmasın bu durumu gerçekten