Bugün sabah 7de karın ağrısı kasik ağrısı bel ağrısı ile uyandım 2,3 saat çektim ağrıyi lavaboya kalktım kanamam var adet kani gibi kan aktı kusura bakmayin bura ayip olacak şey sonra uzun pıhtı akti ama düşmedi ben elimle aldim elimden kaydi düştü klozete peçete ile sildim az bşy kan geldi ona annemi çağırdım doktora gittik düşük gerçekleşmiş dedi ama beta HCG m 998 di nasıl düşük oluyor hala şoktayım değildir ya doktora inanasım gelmiyor ve bu arada hala karin ağrısı bel ağrısı var 😔😔😔😶😶😔 hanımlar bu pisikolojiyi nasıl atlatacağım