Seyda5234 Birmutluanne2 nasıl yani son adet tarihim 1 Nisan adetim geçtikten 3 gün sonra yaptığımda 1811 çıktı
Birmutluanne2 Seyda5234 hayır çok normal gecikmeden 3 gün sonra iyi bi değer benim 3 gün sonra 4000 küsürdü
Sblatc Morvy bende 5 haftalıkken 24043 tü. Herkes ikiz olabilir dedi ama ikiz değil. İkiz olup olmadığı ultrasonda belli olur
Seyda5234 Sblatc aynen öyle hayırlısı bakalım ne diyim sağlıkla gelsin de hiç önemli değil hiç birşey