Merhaba arkadaşlar ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 25 Nisan’da HCG değeri 55/53 dü iki gün sonra tekrar yaptırdım 207 ye çıktı iki gün sonra tekrar yaptırdım 446.31 üç gün sonra bı daha yaptirdigimda 1811.8 çıktı lavabatuardaki kız normalinde fazla çıkıyor demişti kafama takıldı size normal mi yoksa fazla mı ?