Alone şundan dolayı öneriyorlar diye düşündüm. Hani allah korusun aldırmak istersen erken haftalarda bilmen iyi bir şey. Neyse sen bunları düşünme fetali yaptır kafan rahatlasın. İnşallah da bir şey çıkmayacak 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
bu arada amniyosentez öyle çok riskli bir işlem değil.
ve kesin sonuç verir. Fetal dna pahalı bir tarama testi. Ben olsam amniyosentez tercih ederdim ama yine de sizin kararınız. ❤️