Ask7171 ben de korkarım ama saç teli kadar ince iğne ile yapılıyor. Çok düşünmeyin kendinizi strese sokmayın. Dr randevuma gider gibi gittim. 3-5 dk sürdü sadece. Dr unuz da tecrübeli bir perinatolog ise korkmayın. Bir de şu gözlemimi paylaşmak isterim. Benim daha önce üç kaybım var . Doğacak ve öleceğe sadece Allah karar veriyor. Bizim evham yapmadan teslimiyet duygusu ile duruma yaklaşmamız lazım. Amniyosentez sonucu olumsuz durum yaşayanlar da var. Ama inanın bahanesiz ölüm olmuyor. Umarım sağlıkla herkes evlat sahibi olur. Bu yolda kimsenin emeği yarıda kalmasın inş.