Papatyamisali12 bir de elden de cv ver canım gittiginiz mağazalara çalışanlara da söyle onlar da bölge sorumlusuna söylüyor böyle biri var işte çok istekli ısrarcı filan diye. En kötü ihtimal şimdi görüşme yaparsin 2 ay sonra diploma alınca değerlendirme yaparlar. Online başvuru yapan çok olunca direk bölge sorumlusuna hemen ulaşmıyor en güzeli elden yaymak ve işkur aracılığı