Hanımlar merhaba sizlere bir sorum olucak inşallah içinizde bimde şokta yada a101 de çalışan yada çalışmış olanınız bilginiz vardır. Ben liseyi bitirmem için son 14 kredim kaldı açık öğretimden okuyorum şimdi instagramda bir yorum gördüm bi arkadaş bime açıktan okuduğu için girebilmiş benim bildiğim lise mezunu şart olması lazım. Fakat okurkende girebiliyormuşsun bu konuda aranızda bilgili görmüş olan varmı? Çocuğum yok sadece birikim amaçlı girmeyi düşünüyorum🙏🏻☺️