cemreninannesi67 ben de 35.haftadayım 2.gebeliğim ve sezaryen benimde normal doğum pozisyonunda ve yürürken baskı çok hissediyorum uykular bitti zaten yatıncada sağa sola dönmek hatta yataktan kalkmak işkence gibi bide kasıklarda ağrı oluyor ara ara, çok oturunca karnım sertleşiyor bi yerde toplanıyor ama 2 yaşında oğlum var sürekli onunla ilgilendiğim için öyle çok dinlenmeye vakit bulamıyorum.sağ tarafınızdaki ağrı için doktorunuza bi danışın bence organlara baskı yapıyor olabilir.artık iyice ağırlaşıyoruz rabbim yardımcımız olsun sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰