Kızlar benim iki gündür karnımın sağ tarafı çok acıyordu bi ara geçer gibi oluyo ama gelmiyo dün gece hiç zerre uyuyamadım yatamıyorum oturamıyorum bebeğim hareket ettikçe sağ tarafımda nasıl acıyo çığlık atıyorum bir yeriniz morarır acır ya öyle acıyo sağ tarafım afedersiniz aşağıya baskımdan yürüyemiyorum benim gibi olanlar var mı