birtriptanesi Sevgi_123 kansızlık varsa hafif ağrı oluyor kolunuzu kaldıramıyor üstüne yatamıyorsunuz ama kas ağrısı gibi yani çekilmez ağrı değil. Onun dışında kan değerleriniz normalse hiçbir şey olmuyor bende bir şey olmadı.
Sevgi_123 birtriptanesi benimde hep iyiydi kan değerlerim bide üstüne ilaç da kullandım inşallah hiç bir şey hissetmem bile
esra556141 Sevgi_123 ben doğumdan korkmuyorum şuanlık başıma ne geleceğini bilmiyorum ilk doğumum olcak çünkü 😁 ama pozitif şeyleri okuyorum iyi düşünüyorum kendime güveniyorum kendimi odakliyorum dua ediyorum hayırlısı olsun artık ne yasanacaksa onu yasicaz
Sevgi_123 esra556141 Valla bende senin gibiyim herkes aynı değil herkesin bünyesi acı eşiği de bir değil doğruruz çatır çatır
ipek_94 Nur000 kızarıklık ve şişme olmuş muydu benim 1. Haftam ve çok şişti bugün doktora gittim antibiyotik verdi