Ebrulikiz gerçekten bulantılı hamilelik kadar kötü birşey yok. Hayattan zevk alamıyorum bu ne biçim hayat diye ağlıyordum. Yemek yiyemediğim için halsizdim iş yapamıyordum, evimden tiksiniyordum. 18. haftaya kadar çektim. Sonra geçti çok şükür🙏🏻 19. Haftada hareket etmeye başladı ve bu paha biçilemez birşey. Hamileliğin tadını 1 buçuk aydır çıkarabiliyorum ☺️