Ebrulikiz Hamile oldugumu öğrendiğimde çok sevindim 9+4 hamileyim haftalardır her dakika midem bulanıyor ama kusamiyorum çok halsizim kafam uyuşuk gibi dönüyor gibi hayattan soğudum sürekli yataktayım düşük tehlikem kullandığım ilaçlar bir yandan çok mutsuzum bu durum hiç geçmiyecek gibi hamileliği böyle hayal etmemiştim isteyerek de hamile kaldım ilk düşük olmuştu günlerce ağlamıştım şimdi Kendi mi hamile değil de hastalıklı biri gibi hissediyorum 😢😢
BahadrSrer Ebrulikiz Aynı durumu bende yaşadım Üzülme ama gerçekten çok zor günler psikolojim darmadağın olmuştu şuan 31 haftalık hamileyim o günleri geride bıraktım şükürler olsun İnşallah sende en kısa sürede toparlarsın
Ilkgozagrimiz Ebrulikiz bend eoyleydim ilk 4 ay evde yattm annem geliyodu evi temizleyip yemek yapip gidiyodu esim yardm ediyo cok bunalmistim bende ama duzeldim sonunda suan da biraz sikintiliyiz ama o kadar degil
svmeybgl Ebrulikiz bende hareketlerin başlanmasını bekliyorum . Halsizlikten evden çıkamıyorum böyle Hayel etmemiştim . Canımın birşey çekmesini geçtim hiç bir şey yiyemiyorum ara ara biraz kendime geldiğim oluyor o zaman da anda tost yiyorum
Burcin93 Canım ilk zamanlar ole oluyor ama sole düşün bu migde bulantısı halsizlik bitince hareketlerini hissettiğin hatta gordugun zamanlar çok mutlu olacaksın ki bide kucağına alsan düşünemiyorum bile bende kucağıma alacağım zamanı bekliorum ama bu hareketlerini ve içimde hissetmeye çok ozleyecegim gibi sende tadını çıkar bu günler geçecek merak etme
Ebrar34 Bende öyleydimmm 5. Ayımın başlarına kadar da geçmedi aynı hasta gibi hamilelikten zevk alamicm diye düşünürdüm hep ve psikolojim çok bozulmuştu şimdi de ara ara nasıl bakıcam çocuğa annelik yapabilcrk miyim ya hasta olursa o zaman naparım altı değişcrk pişik olmasa bari kabız olursa naparım Allahım delircek gibi oluyorum ama sonra bi an geliyor diyorum ki herkes nasıl yaptıysa bende yaparım annelik iç güdüsü diye.. Hormonlar dan dolayı hep ya 😥😥
Ebrulikiz Ebrar34 Allahım şu aylar hızlaca geçsin istiyorum kendimi çok kötü hissediyorum hastaneye bile gidecek halim olmuyor kendimi böyle eve hapsetmiş gibiyim
Ebrar34 Ebrulikiz ay kuyamam aynı ben yaa Allahım kolaylık versin aylar 2. Trimesterde geçiyor ama son trimesterde yine geçmiyor bu sefer ağır hissediyorum arada yine mide bulantısı oluyo ve bu sefer özellikle 7. Ay da (suan ben) bebek ters dçndüğü için ayakları sürekli kaburgada GÜM GÜM kıracak nerdeyse yatmak yatamıyorum oturmak oturamıyorum nakış yapmayı çok seviyorum ama şuan onu bike yapamıyorum çünkü bacak kaburgamda hareket edemiyorum yan pozisyonda kaldım 😑😑 gözün korkmasın sakın bunları söyledim diye Allahım mutlaka kolaylığını veriyoo çıkınca dicez ki keşke içimde kalsaydı da bunlar olsaydı 😂😂 her anın tadını çıkarmak lazım ay kusura bakmayın çok uzun yazdım 😵
Ebrulikiz Ilkgozagrimiz bende eşimi bırakıp annemlere geldim gurbetteydim orda kimsem yok şimdi aklım esinde artık iyi olup evime gitmek istiyorum
Ebrulikiz Hanif sağolun istedim ama bir iki saat zor fayda ediyor kusamamak beni kötü yapıyor sanırım
Snur94 Ebrulikiz ilk aylar öyle oluyor maalesef kendinizi bi yerde hapsolmuş gibi hissediyorsunuz çok normal biraz büyüdüğünde geçer gezen eğlenen hamilellere hayret ederdim bende ama geçiyor o günler şimdide eve giresim gelmiyor sürekli geziyorum bi programlar yapıyorum
Ebrulikiz Snur94 bende suan hayretle izliyorum diğer hamleleri tek b3n mi böyleyim benden nasıl anne olacak kendi halim yok daha diyorum
EsenPelin Ebrulikiz bende 9 haftalığım canım nasıl halsızım ama onun ıcın değer dıyorum sende öyle düşün
Mavi1 Ebrulikiz sizde de şu oluyor mu her an bir sıkıntı çıkacakmış gibi, tedirgin benimde öncesinde kimyasal gebeliğim oldu aklım hep oraya gidiyor
Ebrulikiz Mavi1 olmaz mi ilk çocuk yoksa dedim sonra kalp atışı yoksa şimdi yine düşer mi durumu iyi mi bir hastalığı çıkar mi diye sürekli tedirginim
Mavi1 Ebrulikiz aynı ben bazen oturup ağlıyorum eşim kızıyor hep kötüye yoruyorsun iyi düşün bilmem ne ama korkularım çok fazla yani
Esracim Ebrulikiz bı defa TV de izlemistim. Yurtdışından gelen hamile bir kadına taksici geçmiş olsun demiş. Kadın da diyor ben hasta değilim felan. Arkadaş valla hastalık gibi birşey bazı kadınlar kabul etmiyor ama. Benim hamilelik hafif geçmesine rağmen herşeye dikkat ediyorum hasta gibi. Yol yuruyemiyorum.
Hanif Ebrulikiz çok zor gerçekten canım benim de çok şükür bir hafta sürdü mide bulantım hiç kusmadım ama çok ağladım hep mide bulantısı tiksinme çok zor 😞😞