MTKutay bende çok korkuyordum ama ameliyat hemen geçiyor hatta hiçbirşey hissetmedim (birde ben bu yaşıma kadar serum bile bağlatmamış biriydim) hastaneden çıkarken ayağa kalkmış yavaş yavaş işlerimi görüyordum ancak tamamen iyileşmek yaklaşık 10-15 gün kadar sürüyor birde benim ağrı eriğim biraz düşük o yüzden biraz uzun sürmüş olabilir.