3_melekannesi Bende ilk yaptigimda boyle oldu yoktur diye atmistim aksam.kapiciya copu verirken posetten dustu bi bakyim.cift cizgi dedim.copte bisey degmistir dedim ve 2 gun sonra yine aldim yaptim banyoda biraktim misafirim.vardi yarim.saat sonra gittim baktimki baya belliydi
Eylulgunes4444 3_melekannesi bende bir kaç saat sonra gördüm kuruma çizgisi diyorlar öyle olabilirmi acaba
Aynurr1 Eylulgunes4444 benimde böyleydi cokk yeni kan değerimde az çıkmıştı 10 gun sonra gittim kese oluşmus biraz daha bekle öyle yap
Eylulgunes4444 Hale_ee Adaa8905 3_melekannesi Yenigelin543 Dilangunes Mom789 Royem62 ilkgozagrimhavinim Aynurr1 Bu arada kızlar 2 gün gecikmem var bundan 2 gün önce adet olucam dedim kasıklarım ağrıdı ama olmadım halsizdim de şimdi de 2 gündür beyaz akıntı oluyor afedersiniz ama akıntı da oluyormu belirti olarak AhahHbzhz BlueButterfly
ilkgozagrimhavinim Eylulgunes4444 canım seni üzmek istemem ama aynı markanın erken gebelik testini hamile kaldığım aydan önceki ay yaptım. 2 defa aynı böyle hayalet çizgi çıktı. Hamileyim kesin dedim. Adet oldum. Çok kötü yıkılmıştım. Bi sonraki ay erken gebelik testi falan almadım. Adetten 2 gün önce normal kaset testlerle hamile olduğumu öğrendim. Özellikle bu markaya asla güvenme. Hep yanılttı beni. Ama inşallah vardır🙏🏻
Mom789 Ben 15 dk bekledim tek çizgiyi gördüm çöpe attım testi aksam içime kurt düştü aldım baktım aynen böyle bir çizgi yok gibi ışığa tutunca gözüken cinsten,sonra kan verdim 67 cikti öğrendim bence sendede var 😘
Eylulgunes4444 Mom789 bende bir kaç saat sonra gördüm dedikleri gibi kuruma çizgisi falan olabilirmi acaba
Dilangunes Eylulgunes4444 İlk dk çıktıysa büyük ihtimal var ama kaçıncı dk çıktığını bilmiyosanız tekrarlayın kuruma çizgisi olabilir. Ben kaç defa kuruma çizgisini pozitif sandım ❌