Eylulgunes4444 Eylulgunes4444 Burdan bakabilirsiniz https://resimyukle.io/r/xu2sX24wNR https://resimyukle.io/r/xu2sX24wNR
Dilangunes Eylulgunes4444 Evet var ama aşırı derecede hafif kuruma çizgisi olabilir mi? Kaçıncı dakika çektiniz bu fotoyu
Aymelek53 Eylulgunes4444 benim aynıydı testten üç dört gün sonra gittim beta değerim 1.20 çıktı negatif ama belirtiler devam etti doktor iki üç gün sonra tekrar yaptır dedi ve pozitif çıktı şimdi 9+3 haftalık hamileyim inşAllah sizin de öyledir
Minik_mucizem2 Eylulgunes4444 silik çizgi var gibi ama çok çok zor görünüyor isterseniz testi tekrarayım inş hamilesinizdir 👼
Dilangunes Eylulgunes4444 İlk dk çıktıysa büyük ihtimal var ama kaçıncı dk çıktığını bilmiyosanız tekrarlayın kuruma çizgisi olabilir. Ben kaç defa kuruma çizgisini pozitif sandım ❌
Burcumirac Eylulgunes4444 Bence var canım yarın yada bir sonraki gün tekrar test yaparsan daha belirginleşir çizgi ben iki hamilelimide bu kadar silik şekilde öğrendim şuan ikiz hamileyim hemde adetim birgun geçtiğinde yapmıştım tam bu sekildeydi
Hat_ice Evet var canım ama emin olmak için kan tahlili ver daha çok yeni olduğu için böyle çıkmış olabilir yada biraz daha bekle yeni test yap
Zulfiye_22 Eylulgunes4444 ben çizgiyi gördüm canım benimde aynı bu şekilde çıkmıştı aynı gün kan beta 11.6 cikmisti inşallah seninde vardır bebişin
BlueButterfly Eylulgunes4444 canım ne zaman hasta olcaksin var gibi sanki bence bi kan testi ver erken mi yaptın sen
Eylulgunes4444 Hale_ee Adaa8905 3_melekannesi Yenigelin543 Dilangunes Mom789 Royem62 ilkgozagrimhavinim Aynurr1 Bu arada kızlar 2 gün gecikmem var bundan 2 gün önce adet olucam dedim kasıklarım ağrıdı ama olmadım halsizdim de şimdi de 2 gündür beyaz akıntı oluyor afedersiniz ama akıntı da oluyormu belirti olarak AhahHbzhz BlueButterfly