giresun Merhabalar Kocaeli ve İstanbul için tavsiye tüp bebek doktoru için bilgilerinizi ve süreçlerinizi maddi anlamdaki durumları paylaşır mısınız? 1 yıldır hamile kalamadim artık tedaviye başlamak istiyorum ..
AsyaAda41 giresun Arkadaşım öncelikle Rabbim yüzünü güldürsün. Konakta şeyma fenercioğlu ile tüp bebek tedavisi oldum şu an ikiz bebeklerime hamileyim . Kendisi başarılı bir doktor araştırabilirsin.
Yaprakdokumusever giresun İstanbul tüp bebek merkezinde Emre Karatekelioğlu’na yaptırdık. Gayet sakin ve yumuşak bi doktor adeta psikoloğa gitmiş gibi hissettim her gidişimde. 💕 Bu biraz uzun bi süreç bazen yıpratıcı yorucu ama sonunu düşününce her şeye değer. Biz 2019 sonunda yumurtalarımı toplatıp embriyo haline getirerek dondurduk o zaman ücreti ilaçlarla 13-15.bin tutmuştu şuan bilemiyorum 🤷🏻♀️ Doktorumuz o kadar anlayışlı ki yapabildiği tüm indirimleri yapıyor görüşmenizde fayda var. 🌸
Saltan giresun Bahçeci tüp bebek merkezi, Prof. Sabri Cavkaytar tavsiyemdir. Ödeme kişiden kişiye tedavi durumuna göre farklılık gösterir. İlk görüşme ücretsiz.
Haticee0393 giresun canım Memorial Şişli bence bi araştır bende orda yaptırdım herşeyime bakılıp öyle tedaviye başlandı gözlerinden bişey kaçmıyor sorun ne hangi ilaç iyi gelir bakılıp öyle yapılıyor çok memnum kaldım çok şükür ilk denemede tuttu 🙏🏻 Fiyat olarak 9.750 hastane alıyor ilaçlar değişiyor ama nereye gidersen git 15 bin gözden çıkarmam gerek
ecevecev21 Şişli Fulya da Sens üreme sağlığı var. Cerrahi işlemler içib (yumurta toplama,embriyo transferi vs) Ulus Liv hospital ile anlaşmalılar. Ben orda Dr Süleyman Tosun’a yaptırdım. İlaçlar dahil 15 bin tuttu. Doktorumu gözüm kapalı tavsiye ederim.
AsyaAda41 giresun ben öncelikle emek hoca ile başlamıştım umuttepede rapor çıkartılmıştı. İlaçlarımı falan almıştım yaklaşık ilaç ücretim 2bin tl tutmuştu. Sonrasında covid nedeni ile tüp bebek kısmını kapattılar orada . Konakla sanırım iş birliği içinde çalışabiliyorlamış emek hoca şeyma hanıma yönlendirdi beni. Tüp bebek fiyatı 6 bin tl ile raporlu olduğum için fakat ekstra ilaçlarda almamı istediler ordan yaklaşık onlarda 2 bin lira kadar tuttu. Toplamda 10 bin gibi bir rakam oldu.
Nesityyy giresun ben İstanbul Fulya Bahçeci tüp bebek merkezinde tedavi gördüm Dr Mehmet Reşit ASOGLU (Dr MRA) çok şükür ilk devavide pozitif gördüm. Cook memnunum doktorumdan kesinlikle tavsiye ederim.. İlk on görüşme ücretsiz ve fiyat bildiğisi alıyorsunuz.. İnstagramda adresi var takip edin ve videolarini izlememizi tavsiye ederim.. Kişiye göre fiyat değişiyor… 🤗
giresun Nesityyy yaa evet takıp ediyorum çok tatlı bir doktor ama pahalıdır diye düşünüyorum oyuzden gidemedim çok mu pahalı? Mesela devletten rapor alsam nasıl olur almazsam nasıl olur ortalama yani?
EsrSvm Nesityyy Gözünaydın canım ❤️ Bende eğer tüp bebek le denemek zorunda kalırsak kendisine gitmeyi düşünüyorum
AsyaAda41 giresun şu anki durumu bilmiyorum kasım gibiydi kapanması benim gittiğim zamanlar şu an 4,5 aylık hamileyim ben canım
Nesityyy giresun valla canım ben ayrı histeroskopi oldum orda.. Yani 10 500 geçen sene tedavi.. İlaçların ayrı.. ortalama 20 000 gidio kuzum.. belki okadar da Gitmez..
Zilan47 giresun cnm İstanbul degil ama İzmir irenbe imkanın varsa şiddetle tavsiye ediyorum ümit ince boz bayan doktor okadar anlayışlı güler yüzlüki anlatamam ekip hepsi öyle kapıdan girer girmez kendimi güvende hisetim 4 yıldır istiyorduk olmadı tedaviye başladık eşimde sperm hareketsizliği vardı şükür bende bir sorun yoktu tüp bebek karar verdik doktorum la herşey güzel ilerledi şükürler olsun rabbime şuanda 24 haftalık hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin sürec biraz bizim için zordu cünkü eşim ilk ilaç kulandı filan baktık olmadı tüp bebek kararverildi muaniye ücreti 400 TL 8.500 bin TL hastane aldı 10 bin yakın ilaç filan giti tabi her muayene gitiklerimide söylersem 35 40 yakın üçret giti madı acıdan zor bir süreç ama şuanda kardımda bir can var hayallerimden DHA güzel gercekten rabbim sizede isteyen herkese nasip etsin sağ salim alırım bende cocugumu kucagıma
a_burcu_bur giresun Pendik Yüzyılda Serap Simavlı. Benim de ilkinde tuttu 🤲 2020 fiyatıyla 9 bindi. İlaçlar kişiye göre, verilen doza vs değişir. Benimki 2-3 bindi tam hatırlayamıyorum. Şu an için bence de gözden bi 15 bini çıkarmak lazım 😔
a_burcu_bur giresun biraz da kısmet demek ki, laboratuvarın iyi olması da önemli diye duymuştum ben. Kişinin sorununa göre de değişiyor tabi başarı oranı.