Asx ya çok teşekkür ederim özelde yapacağım doğumu gittiğimde muaneye sormak gerek nasıl olacak diye yinede ben komposto yapmayı düşünüyorum hazır bir kaç kahve ve ısıtıcı alacağım yanıma inciri nasıl kullandınız promalt düşünüyorum hemşire bir yengem yeni normal doğum yaptı o da almıştı memnun kaldı birde korse aldım bakalım gün sayıyorum bu ay sonu inşallah doğuma gireceğim ☺️