Anneler ve anne adayları sizden çok şey öğrendim nasip kısmetse bu ay sonu sezeryan ile doğumum gerçekleşecek benim herşeyi hazır lakin sezeryan sonrası için pek bir bilgim yok burada okuduğum postlar oluyor lakin kafamda ki soruya cevap olarak yeterli gelmiyor çantama doğuma yakın kahve olarak ne koymam gerek bazı postlarda filtre bazılarında Türk kahvesi diye okudum gaz için nasıl komposto yapmam lazım hastaneye süt çoğalması için rezene çayı veya kuru incir mi götürmem gerek bitter çikolata iyi mi geliyor gümüş göğüs koruyucu aldım memnun kalan var mı 😭 o kadar çok soru var ki aklım da bir de ilk doğumum beni aydınlatır mısınız 🤦🏼♀️ Şimdiden çok teşekkür ederim 🌸