Antalya manavgatdayım bulduğum konuma araç yokmuş 30 dk arası evimle kargo şirketinin ve haftalarca orda bekledi kargom takipten gördüm ama dağıtıma çıkacak diye bekledim bende arasalar yada bilgi msjı atsalar eşim gidip alacaktı bilseydik olmadıgını buraya arayıp bize hiçbişey söylemediler msj dahi atmadılar eşim aradı neden bilgi vermediniz dedi biz herkese bilgi vermek zorunda değiliz dediler bide üstüne biz suçlu olduk resmen sinirden günlerce delirdim kargom geri gitmiş aradım e bebekten 3 kez şikayet oluşturdum Ups verilmeyecekti sözde ilgilendiler baya e bebekten şikayetim yok onlarında elimde değil sistem kendisi seçiyormuş yine Ups verdiler yine gelmiş buraya kargo takipten gördüm geri çıkıyordu yola rica ettik eşimin arkadaşı aldı yakındı oraya yani kargom bana 1 buçuk ayda geldi 🤦♀️Herkese aynı olmayabiliyor konumla alakalı tabiki ama Ups yaptıgı saçmalık bilgi vermek zorunda ben nerden bileceğim buraya araç olmadığını sadece başıma geldiği için sizi bilgilendirmek istedim bidaha e bebekten vermedim sırf kargo yüzünden tabi.