Momsalpzey Merhaba kızlar e bebekten park yatak siparis verdim malum yasak var , erken doğum riski olunca açılmasını beklemiyim dedim ama e bebek kargolarının çok yavas olduğunu söylüyorlar bu konu hakkında bileğiniz var mı ?
Derinin-annesi Momsalpzey Bulundugunuz konuma göre degisiypr sanırım.Ben merkezi bir yerdeyim iki günde gelıyor.
Byzayk0 Momsalpzey valla ben 3-4 kere alışveriş yaptım e bebekten hızlı geldi şehirden şehire farkediyor sanırım
Crnbdk Momsalpzey biz yakın zamanda park yatak almıştık herhangi bir sorun yaşamadık, sonrasında beğenmedik iade ettik kargo şirketi evden kendisi gelip aldı bi kaç güne de iadesi yapıldı
annelinkoo Momsalpzey sen söyleyince tekrar uygulamayı indirip baktım canım. Yoo ben de araba&puset almıştım 5 günde gelmiş 🙄🤷🏼♀️
Momsalpzey Byzayk0 Mersindeyim tüm kaygılarım genelde 3 iş günü içerisinde geliyor burda öyle postlar görmüştür tekrar sormak istedim
_merveksk Momsalpzey Benim 2 hafta oldu daha hala kargoda gözüküyor gerçektende birdaha alisveris yapmam
Denizzz88 Momsalpzey benim aldıklarım genelde 3 günde geldi sadece bir kere 1 haftada geldi oda şubat indirimleri olduğu zaman herhalde yoğunluk çoktu o zaman onun dışında 2 - 3 günde ulaştı elime
Acelya00 Birgündekargo uygulamasıyla geldi bana 2 seferdir alışveriş yapıyorum 1 günde ulaştırıyorlar Beylikdüzü’nde oturuyorum müthiş memnun kaldım artık bebekten devam ederim