Eegurefeoglu
https://ty.gl/pklhsxdsk
kaşık biberon bu. Daha uygun fiyatlı ya da daha pahalı olanları da var. Normal biberon yeni doğana önerilmiyor. Meme reddi olmasın diye. Ama ilk zaman annenin sütünün gelmemesi,sezeryan olması, bebeğin memeyi kavrayamaması gibi durumlar olabiliyor Ya da annenin bir işi oluyor başkasının bebeğe süt vermesi gerekiyor bu gibi durumlarda normal biberon yerine bununla süt Ya da mama veriliyor.