[silindi] Herkese iyi günler 🌼 bugün sağlık ocağında kan tahlili verdim beta ama Perşembe yada cuma çıkar dediler gerçekten bu kadar geç mi çıkıyor . İleri tarih soyleyipte daha erken çıkma ihtimali var mı başınıza geldi mi hiç bilgisi olan var mı 🙏🌺
[silindi] Bubuseli evet ya bende en fazla 1 gün diye biliyordum ama baya ileri tarih söylediler şaşırdım
[silindi] Aysem3338 Yaa tüh yaa bende en fazla 1 gün de falan çıkar diyordum şaşırdım 😔 inşallah bekledigime deger
[silindi] Benim aynı gün akşam dörtte çıkmıştı. Ama e nabizda ertesi gün gözüküyor sonucu öğrenmek için sağlık ocağına gitmem gerekiyordu.gidip öyle öğrenmiştim.
[silindi] [silindi] benim bı daha gitmem çok zor malesef mecburen bekliycem cumaya kadar keşke benim de 4 te ciksaydi
Dilekcnkn [silindi] Genelde aynı gün öğlenden sonra 4-5 civarı çıkıyor bakarsınız inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız ☺️
Pambix Belki yasak sureci etkilemiş olabilir ama kod verirlerse al sen kontrol edersin sistemden bakarsın bellide olmaz genelde akşamına bile cikiyor
[silindi] Pambix belki onlar da garanti olması için ileri tarih vermiş olabilirler dimi . Yasaktan dolayı aksama olabilir diye Bugün çıkar deselerdi ben aksama kadar çıkmasa yarın giderdim . Doğru söyledin yasak surecinden olabilir . Kodumu aldim ordan bakarım artik
[silindi] Buseseyma 9 da verdim bugün . Ben öğleden sonra bakmaya başlarim zaten duramam büyük ihtimalle . İnşallah çıkar bugun
Cicikus1 [silindi] kod aldıysanız gün içinde kontrol edin. Bazen geceye bile çıkıyor. Labim sitesinden bakin kod ile, onlar bir iki gün sonra diyor ama ben kodla bakıyorum
[silindi] Cicikus1 evet kod aldım. Kontrol ederim zaten sürekli merak ederim çünkü . İnşallah çıkar bugun
[silindi] lentil evet bu kadar geç çıkacağını bilseydim hastaneye giderdim ama izmirde yaşıyoruz devlet hastanesi biraz uzakta kalıyor . Toplu ulaşım kullanmak istemedim pandemide 😔
lentil [silindi] anladım cnm ama sağlık ocağı da bir gün sonra verir yani sonucu internetten görebilirsin aslında bir ara sor sağlık ocağını istersen beklemek çok zor gelecek anlıyorum
aeh [silindi] evet benim aynı günün akşamı çıkmıştı, bulunduğunuz bölgenin devlet hastanesinin e sonuç bölümüne bi bakın isterseniz akşam
[silindi] lentil kod aldım kodla bakarım artik e nabizdan falan bizim sağlık ocağındakiler biraz ukala değişikler yani bişey sormaya gelmiyor umarım bekledigime deger . Güzel sonuç olacaksa hayırlısıyla . Cumartesi ye kadar yine beklerim ama işte bilemiyoruz
aeh [silindi] evet benimki devlet hastanesinin sonuç kısmına yansımıştı , bölgeden bölgeye uygulama farkı var mıdır bilmiyorum ama bi bakarsınız