Serapveminikleri Betulnuri sanırım benimkide uzun cnm 😂46 di cnm en son 33 haftada gittim işte Dr senin 🥰
Betulnuri Serapveminikleri aşkım ben 35 te gittim 50 cm di 😂 sanırım seninkide bı haftalarda o kadar olur
Serapveminikleri Betulnuri Hiç bilmiyorum ama 29 da 41 di 32 de 46 olmuşsa demeki 😂bide geçen devlete gittim ordaki Dr banabacak boyu uzun bu bebek uzun olcak ilerde 1 hafta dedi anlamadım korktum başta sonra açıkladı bana. 🙄
Morvy Betulnuri ödeminiz bir anda çıktıysa sağlık ocağına gidip idrar tahlili verin bence ve sürekli tansiyonunuzu ölçün allah korusun gebelik zehirlenmesi olmaz inşallah
Betulnuri Morvy canım dün ebemle konuştum şimdi ailemin yanındayım ağır yemeklerden ve haraketsizlikten olabilir dedi ve tansiyonunu ölç dedi yüksekse sıkıntı dedi ama ben ölçtüremedim hala tansiyonumu
Serapveminikleri Betulnuri ayy iyi olsunda 🥰ya bende bugün ve geçenlerde oldu bildiğin alt bolgeme iğne batar gibi oluyor ayakta sende oldumu oluyor mu normal mi acaba 🙄
Betulnuri Serapveminikleri bende de bu hafta da olmaya başladı o şeyden kaynaklı sanırım bebeğin başı aşağıda ondan bence. Başı aşağıda olunca minik elleride kasıklarımızda oluyor ellerini hareket ettirince de bize batma gibi geliyor. Yani bence öyle ben kendim yorumladım 😂🥰
Serapveminikleri Betulnuri evet evet o doğru cnm elleriyle yer açıyor 😂😂 baş asagiydi en son ozamqndan beri ağrım var 😂
Betulnuri Serapveminikleri eğilince sıkıntı olmuyor bende ama sert zemine dümdüz sırt üstü uzanınca ince belim tutuluyor kalkmıyorum 😂 eşimde asker yanımda değil anca bağırıyorum ki yan odadan biri sesimi duysunda yardıma gelsin bana 😂 tekken hiç uzanmıyorum bile 😂 evet ilk hamileliğim canım
Serapveminikleri Betulnuri ayy zor Yaa Allah hepimizin yardımcısı olsun inslalah sağ salim alırız kucağımıza inan benim bir kızım var 3 yaşına girecek insallah uzanmayi bırak otursam şükrediyorum :) onun yüzünden kraolari çok yaşıyorum anı kalkışlarda dolayi