Betulnuri 36+2 haftalığım bu bi kaç gündür ayaklarımın şiştiğini hissediyorum. Ödemden sanırım 🤦♀️ sizin ödem atmak için ne gibi yöntemleriniz var? Tuzsuz yemek dışında, onu yapıyorum elimden geldikçe
SB_ Betulnuri bol su, hergün en az yarım saat yürüyüş ve kesinlikle bacaklarini hep yukarı uzat otururken
mlkkk Betulnuri ayaklardaki ödemi yürüyüş tetikleyebilir bol su ve içersen ıhlamur nane limon ödem atmaya yardımcı olur
aannepandaa Betulnuri bol vol su ve yürüyüş.. bu kapanmada yürümek imkansız ama ben yürüyüş bantında yürüyordum..
Serapveminikleri Betulnuri benimde 34 hafta ve inanılmaz rahatsız ediyor :( ellerim ve ayaklarım sızlıyor resmen şişlik ten
SB_ Betulnuri kiloyla alakası yok canım ödem gebelik hastalığı aynı ilk 3 ay mide bulantısı gibi Egzersiz de yapa bilirsin yeter ki hareket et kan dolaşımını hızlandırmak için
Betulnuri SB_ kilodan diye düşünüyordum ben hep demek ki ödemde olmazlardanmış. Teşekkür ederim canım
Betulnuri aannepandaa valla geceleri yürüyüş yapıyorum canım hamileyim polisler durursa yürümem gerekiyor derim
Serapveminikleri Betulnuri vallahi aynrn 😂kız benim kaburgalarim da ağrıyor bacım hangi birinden kurtulayım sen söyle
Betulnuri Serapveminikleri ben onu hiç demiyorum zaten 😂 benim sağ kaburgalarım yok artık 😂😂 ağrımayınca acaba kaburgalarım nerde diye şaşırıyorum
Serapveminikleri Betulnuri 😂😂bazen ayağı kirilaxak diye düzenlemiyorum kız 😂😂 sürekli orta vuruyor ve bildiğin orda bırakıyor. Nefes alamıyorum
Betulnuri Serapveminikleri yaa ahahaha nasılda minikler 😂🥰 bende uzanıyorsam doğruluyorum rahat hareket etsin diye hanımefendi 😂 😂 seninkinin boyu kaç bizim cadı uzun ondan sığmıyor sanırım
Serapveminikleri Betulnuri sanırım benimkide uzun cnm 😂46 di cnm en son 33 haftada gittim işte Dr senin 🥰