Ben naparım ne ederim onsuz okadar zorki dün kendi ellerimle teslim ettim ambulansa sapasağlam gelcek dedim iki kere kalbi durmuş en fazla 3 4 saat dayanabilmiş haberi alınca dünyam başıma yıkıldı evlatlarım var dik durmaya çalışcam gidemiyorum da cenazesıne doktor izin vermedi allahım sabır versin bana ne dicemm