Arkadaşlar eşim korona hastaneye yatırdılar yoğun bakıma iki kere kalbi durmuş hayata döndürmüşler doktor hazırlıklı ol dedi sizden tek isteğim dua edin nolur çok çaresizim 2 yaşında kızım 6 aylıkda hamileyim rabbim eşimi çocuklarına bana bağışlasın inşallah🤲🤲