Gulsennrgz Emirpasam ayy hic korkma o gelismediginden degil korkma bende de oluyor bazen 4 gün bazen 5 gün telaş yapma normal bu ama doktor gelişmemiş bir sorun var dediyse telaslan ama içini rahat tut genelde herkeste oluyor ilk zamanlar bu 🐣🐣🐣
Mineebd Gulsennrgz ben 17 haftalığım: ilk gebeliğimde erken davranıp park yatak almıştım. Düşük yaptım. Şuan başka hiçbirşey almadım henüz. 30dan sonra alışveriş yapmayı düşünüyorum kısmetse..
feyzosvemercimek Gulsennrgz puset alacağım inşallah ama bebek arabası olarak travel sistem kullanan yakınım var kızı üç yaşında baston bebek arabası arıyor şuan o yüzden travel almak istemiyorum 😊
Gulsennrgz feyzosvemercimek ya ben simdi ciktim alışverişe herseyi alma isteğim. Var suan ama gerekli olan büyük parçalar kıyafet falan degil tek bende var buda 😊
fatos2404 Gulsennrgz ben 6. Aydan sonra almaya başlamayı düşünüyorum 16+3'teyim. Zaten hergün ayrı yerim ağrıyıp beni korkutuyo 🤦
SinemAyaz Emirpasam canım benim baştan beri 1 hafta geri geliyor en son 5 gün geri görüldü doktor kesin olarak geç döllenme dedi ama genel de herkes sonlara doğru yakalar haftasını diyor
kbra97melegi kızlar detaylıyı bekleyin almak icin acele etmeyin cinsiyette yanilma payi cok olur net bisey soylemez doktorlar 29 haftalik olcaz yeni yeni aldik cogu seyi bitti sayilır bi kac eksik haricinde ;)