Gulsennrgz merhaba bizde 16+3 üz ben büyük şeyleri daha alma taraftarı değilim. doktorumuz 12. haftada erkek dedi, ben belki değişir korkusuyla bir şey almıyorum ama ufak ufak kıyafetler alıyorum oda ara renkler pembe mavi değilde krem, kırmızı sarı yeşil gibi 😁 çünkü çok güzel şeyler görüyorum 😁