Booncukk MerCih vallah daha net bilmiyorum ama sorun var gibi hissediyorum ve genelde hisslerimde haklı çıkıyorum. Kürtaj sonrası 2 adet sonrası tuttu ama 2. Kez beta hcg verdiğimde çıkcak ortaya..