MerCih bende kürtaj oldum 1 adetten sonra korunmayı bıraktım bence rahim ne zaman kendine gelirse o zaman bebek olur zaten beklemenin gereksiz olduğunu düşünüyorum tabi doktor,kontrolünde bi sıkıntı görmediyse.. banada 2 ay geçsin demişti ama kontrolde bakınca beklemene gerek yok dedi