Beriss ya ben aslında eğitim araştırmada doğurmayı çok istiyorum hem maddi konuda çok iyi değiliz gende evimin karşısında eksiğin gediğim olsa bile direk evden isteyebilirim eşimle konuştuk bugün tanıdıkları var araya koyar annem ile kayınvalidem gelecekler diye bakalım İnşAllah olur annem bakar çok şükür 4 çocuk doğurup büyütmüş ama annem engelli bir gözü hiç göremiyor diğer gözüde %60 görüyor bebekte hareketli olacak sonuçta annemin gözüne falan değerse eli parmağı direk Allah korusun kaybeder çok hassas çünkü gözü zaten Doğumdan sonra annemlere gidecem orda beraber bakarız ama hastanede hem gelmek istiyor gende ben korkuyorum gelme diyemem inşAllah kayınvalidem de gelebilir