merhaba,ben batmanda yasiyorum egitjm arastirmada dogum yaptim.tum sorularinizi cvplayim.yasam hastanesi zeynep hanima gidiyodum ilgi si alakasi cok guzel fakat malesefki ultrason cihazi cok iyo deil kemal beye turkan hanima gidince anliyosunuz.kemal bey asiri kalabalik sira bekleyip duruyosunuz.benim fikrim yasamda dogurmakti ilk normal dogum ikincise normal olcakti.2bin civari bi ucret cikarttolar ve normal olunca 6 saat kalip cikiyosunuz dediler.nisanim geldiginde arastirma hastanesi yakindi oraya gttjm acilden acikligima baktilar 2cm.arastirma hastanesinde 4cm olunca sjzj dogumhaneye aliyolar tek basiniza orda tek odada kendi sancinizi cekiyosunuz ebeler dogum yaptiriyo.bebegi giydirmesi icin yakininiz cagiriliyo kadin olmali mutlaka erkege izin yok.iki saat dogumhanede kaliyosunuz buarafa dikisler atilip kanama kontrol ediliyo sonra servisdeki odyaa cikartiliyosunuz.odalar cift kisilik ama genelde herkese tek oda veriyolar okadar faxla doguran yok hemde oda sayisi fazla.kocaman genis temiz odalar.24saat orda kaliyosunuz hemsireler tansiyon falan bakiyo surekli.sabah ogle aksam ogunleriniz geliyo.refakatci bi kadin kalabiliyo sizle.normal dogum oldugundan sancimi evde cektim enson 6cm aciklikla oraya gittim.acil dogumhaneye alindim ebeler cok anlayisli ve ilgili.hepsi yardimci oluyolar.benim dogumumda 3ebe bitane bas ebe vardi hemen mudahale etmesi gerekirse diye.hersey normal gitti.bebegi hemen ordw yaninizda boy kilo olcup takiboni baslatiyolar.ama kiyafet giydirme icin yakinizizi istiyolar sizden biri kiyafetini giydiriyo.dr hic gormedim ebeler gayet bilgili ve iyilerdi.odaya alininca yenidogan dr una goturup baktiriyosunuz bebege.