gzmlty evet özele gidiyorum. 40+2′yim. Kafası da 42+ larda. Son ana kadar bekledik normal olur mu diye ama bugünki kontrolde de kanala girmediğini gördü doktor. 41-42 zaten miadını aşmış doğum olarak kabul ediliyor. Ben şuan 41 içindeyim. Plasenta cok eskidi ve kaka ihtimali olduğu için doktorlar ds pek riske girmek istemiyor. Aslında her şey iyi giderse gönlüm hep önce normalden yanaydı. Benim arkadaşım da devlette bekledi o da 41-42 leri buldu sezaryenle alındı 4500 kiloydu bebeği artık. Doktor zaten doğuramazdın bunu dedi. Bazı şeyler gerçekten vücut uyumuyla da alakalı. Bilmiyorum bİzinki de doğru karar mı ama artık verdik