TheBaby Gece itibariyle kaldımı son 2 gün. Uygulamada çıktımı bebiş doğdu butonu🙈 Allah’ımmmm fenalardayım. Kalbim duracak sanki. İnşallah doğum hikayemi yazacak güne çıkabilirim bu heyecanla, panikle🥺
Jesca TheBaby Ay ne güzel hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah benimde son 6 çok fazla heyecan ve mutluluk var 😍
Hemsireanne1 TheBaby benimde son 2 sürekli yalancı sancılarım oluyor hatta şu an bile var beklemek çok zor ☺️
TheBaby Jesca Ayy🙈 inşallah sende alırsın kucağına hayırlısıyla. Sürekli tuvaletim geliyo heyecandan. İştahımda gitti
Efsn-28 4 günüm var benimde herhangi bir belirtiniz yok mu sevgili anneler benim saatte 4 kez kasılmam oluyor bugun başlangıç midir anlamiyorum
Jesca Efsn-28 benim arada belime ve kasığıma ağrı giriyor fakat benimki sezaryen olacak.. Sezaryen gününden önce gelir mi bilmem
TheBaby Efsn-28 Canım benim 37.haftadan beri sancılarım var zaten. Mahfetti beni bu hafta. Ama heyecandanmı bilmiyorum bugün hiç bişey hissetmiyorum
Duygus97 TheBaby ayyy cok güzeeell😍 Allahım bizlere de göstersin o günleri inşallah 🤲🏻🥰 sağlıkla sıkıntısız Bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah 🐣
Vosvosgil TheBaby ay inşallah güzel geçer yazarım ama içimde hiç korku telaş yok benmi garibim acaba 😂😂