Aylaa55 Merve12312356 bende çaresizce bekliyorum şuan alttan muayene etti gözüktü ama kalp atışını görmeden emin olamayız dedi randevum yarındı dayanamayıp erken gittim cuma çağırdı tekrar günler nasıl geçecek
Merve12312356 KubraAydin ben kurtaj olmadım kendisi düştü bana korunmam gerekmediğini söyledi hastane
Merve12312356 Aylaa55 allah sabır versin gerçekten çok zor insan çaresizce bekliyor ve günler geçmiyor stres oluyor
Silvergirl Merve12312356 düşükten sonra regl gecikmesi normaldir. 40 güne kadar normal sayılıyor rahim hemen toparlanmaz 2. Reglinizden sonra düzene girecektir