Silvergirl Merve12312356 düşükten sonra regl gecikmesi normaldir. 40 güne kadar normal sayılıyor rahim hemen toparlanmaz 2. Reglinizden sonra düzene girecektir
metehaninannesiii Merve12312356 olsun sorun değil düşük yapıp hemen hamile kalmıştı arkadaşım.siz kan veron ihmal etmeyin
Aylaa55 Merve12312356 aynıyız seninle bir ay önce düşük yaptım şuan tekrar hamile çıktım kanda ve idrar testinde ama ilk gebelikte idrar da çıkmamıştı kanda çıkmıştı sadece
Dilekcnkn Merve12312356 Hamileysen eğer bu dönemde adet olman gerektiği için normaldir bu ağrılar değilsende adet olacağın içindir muhtemelen rabbim gönlüne göre versin
Merve12312356 Aylaa55 allah inşallah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah allah kimsenin kucağını boş birakmasın o kadar çok test yaptımki hepsi negatif cikti kan vermeye korkuyorum oda negatifse diye 🥺
KubraAydin Aylaa55 bende Mart ayında kürtaj oldum kürtajdan ne kadar süre sonra korunmamaya başladınız
Aylaa55 Merve12312356 valla daha yeniyse kanda bile negatif çıkıyor idrar testi yapmadan 10 gün önce kan verdim çıkmamıştı
Aylaa55 Merve12312356 bir hafta önce yaptım ben ikinci çizgi silik çıktı ama erken gebelik testi almıştı eşim o yüzden çıkmış olabilir
Aylaa55 Size tavsiyem şüpheniz Bile olsa hemen gitmeyin kese görünmüyor iki oldu görünmedi psikolojim bozuldu
Merve12312356 Aylaa55 1 ay önce düşük yaptığımda idrar testinde 3 kere pozitif cikti ama kanda cıkmadı negatif cikti
Aylaa55 KubraAydin kürtaj olmadım kendisi düştü doktorum korunmana gerek yok istediğin zaman nasip olursa tekrar hamile kalabilirsin dedi sağlıksız gebelik olduğunu söylemişti tutunamamış sanırım
Merve12312356 KubraAydin ben kurtaj olmadım kendisi düştü bana korunmam gerekmediğini söyledi hastane