metehaninannesiii hadi bakalım birdahaki gittiğimde de doktor erkek demez umarım renkli ultrasonda normalde bacaklarını açtı orda sanki pipisi var gibi görünüyordu renksizde açmadı bacaklarını doktor da o yüzden kız dedi gittiğimiz doktor da çok iyi dediler cuma günü bide başka doktora görüncem çocuğun cinsiyetini meraktan çatlıcaz 😊