Sehnur metehaninannesiii bugün doktor da yüzde 90 kız dedi ama kesin de değil dedi 15 haftalık hala göstermiyor ya
Sehnur 3461irem doktor 12 haftalıkken erkek dedi şimdide %90 kız ama kesin değil diyor bide özel hastane psikolojimizi bozdu😂😂
metehaninannesiii Sehnur burda bazı arkadaşlarınkini de yorum yaptım çoğu dediğim şey çıktı doktorunuz kemik yapısına göre tahmin etmiştir bizim doktorumuz da 12.haftada %80 erkek demişti bacak arasını göstermedi ama 16.haftada kesinleşti erkek olduğunu öğrendik
Aysemustafa123 Sehnur 13 haftaliktim gittim bu cevrede en iyi doktor tahminim erkek dedi ama net deyil dedi insallah kizim olur iki tane pasam var 😊
Sehnur metehaninannesiii hadi bakalım birdahaki gittiğimde de doktor erkek demez umarım renkli ultrasonda normalde bacaklarını açtı orda sanki pipisi var gibi görünüyordu renksizde açmadı bacaklarını doktor da o yüzden kız dedi gittiğimiz doktor da çok iyi dediler cuma günü bide başka doktora görüncem çocuğun cinsiyetini meraktan çatlıcaz 😊
Sadece_anne metehaninannesiii Yani normalde bugun çekimde bu 11+2 ama gec döllenme 1 hafta geriden geliyormuş 10+2 oluyor https://resimyukle.io/r/ujxWS1kOqb
hiraselesra metehaninannesiii teşekürler canim daha net degil 12 haftamda erkek dedi geri kiza benzettim dedi 18 haftalik olduk daha belli.degil neresinden anladin arkasi dönük bebegin
[silindi] https://resimyukle.io/r/EkGmDgt5l3 https://resimyukle.io/r/822KQddAAp https://resimyukle.io/r/Ya77d1akEH Bize de bakar mısınız 🥰 @metehaninannesiii
metehaninannesiii [silindi] ben erkeğe benzettim canım hatta ilk attigin renkli ultrasonda nokta kadar pipisi gözüküyor yani ben erkeğe benzettim