cryingbaby Birmelekannesi17 sadece cici ambalajli albenili cikolata verecegim, malum ortam.. eve gelen yakin birinci derecedenlere oda
Ozge20ulu Birmelekannesi17 inşallah 1yasta yaptıririm şimdi ne gereği var diye düşünüyorum , alçak olan bize alsın hediye😜
Melek-16 Birmelekannesi17 ben de aynı sizin gibi düşünüyorum eş dost gelmeyecek ama minik bir hatıra yollarım ailem aracılığıyla☺️ Makrome anahtarlık yaptım ben de. Hem oyalandım hem de kullanışlı oldu🌺
Birmelekannesi17 Melek-16 çok tuttu mu peki kendiniz yaptığınızda çok masraflı oldumu? Benimde elimden geliyor ama uğraşmak istemedim hem xmn alacak hemde aynı hedaba gelir hazır yaptırdığımızla diye
Melek-16 Birmelekannesi17 benim elimde ince makrome ipi vardı 10₺, 50′li halka aldım 12₺. Toplamda 43 tane çıkardım 22₺ tutmuş😃yaptığım model de ince uzun balık sırtı gibi, alt alta dizilmiş v harfi gibi duruyor.
Baloncuk41 Zaten kimseyi kabul etmeyi dusunmuyorum bide begenemiyorum hepsi demode geliyo bi tek kapi susleri hos yeni cikanlar
Bal00 Birmelekannesi17 bende yaptıracağım bir kaç model üstünde düşünüyorum instagramda bildiğim daha öncede alışveriş yaptığım sayfalar var yine o sayfalardan tercih ederim riske girmem 😁 pandemi olabilir ama ben kendimize hatıra olarak düşünüyorum ailelerimiz için ee bi süslü masamız olmasın mı yani 🤭🤗
Balonnnnn Birmelekannesi17 https://resimyukle.io/g/VJrR5Hzf8v gitti gidiyorsan yaptırdık. Kahve ve çikolatayı hastanede dağıtmadık kendim yaptım.