Birmelekannesi17 Kızlar bebekleriniz için nasıl hediyelikler yaptırdınız,hangi sayfadan bizimle paylaşırsanız belki fikir olur biz hala yaptırmadık 🥰
Nazli34 Birmelekannesi17 bende yaptırmadım galiba yaptırmıcam da🙄 kimse gelip göremicek zaten, magnetler eski geliyor mesela🙄
paradiseeeeee Birmelekannesi17 haftaya doğum var şu durumda hediyelik hiç bişi düşünemem baksana korona almış basını gidiyor kime vericem hediyeliği ortalık düzelirse Mevlüt olursa anca o zaman yaparım aksi halde ben kesinlikle düşünmüyorum yani düşünemiyorum
Kimkibu Birmelekannesi17 makrome anahtarlık yaptırdım.. kimse gelmeyecek ama anne baba kardesler için işte :) makromebygamze sayfasından çok ilgiliydi ve çok güzeller😊 gökkuşagı anahtarlık yaptırdım ben
balkiz12 Birmelekannesi17 kokulu taş yaptırcam sipariş verdik bakalım daha gelmedi melek kanadının üstünde bebiş resmî var şura kokulu taş sayfası var ordan verdik ama bakalım 25 tane yakın çevrem için
Birmelekannesi17 Nazli34 anane babane kardeşlere falan vermek için zaten kabul etmeyiz misafiri bebek için sağlıklı bir ortam olmaz 😔
Birmelekannesi17 paradiseeeeee evet ama anane babane teyze hala için falan düşündüm hatıra sonuçta zaten misafir kabul edemem dediğiniz gbi 🙏
Sukran- Makrome anahtarlık düşünüyorum altindada gok kuşaklı kart ismi yazacam birde ifak not Bence çok guzeller bakabilirsiniz
Nazli34 Birmelekannesi17 yani hevesin ve durumun varsa yapılabilir tabikide. Anahtarlık yapıyolar güzel hoş hemde kullanışlı canm
Melek-16 Birmelekannesi17 ben de aynı sizin gibi düşünüyorum eş dost gelmeyecek ama minik bir hatıra yollarım ailem aracılığıyla☺️ Makrome anahtarlık yaptım ben de. Hem oyalandım hem de kullanışlı oldu🌺
Fatosates1 Birmelekannesi17 merhaba ben bu sayfadan yaptırdım bi bakın isterseniz çok güzel modeller var ve çok ilgililer
hanibazen https://www.img.gen.tr/image/M2x Şu çikolataları ve sabunları yaptırdım o kadar içime sindi ki 🤤
Annecik_ Birmelekannesi17 kız kardeşim minik amigurumi oyuncaklar yapacak minik aslanlar 🦁 diğer oğluma da kuzu yapmıştı bunları da sadece en yakınlarıma vereceğim o yüzden az olacak
Buuseg Birmelekannesi17 şeker sipariş edip güzelce paketledik ama büyük ihtimalle biz yiyeceğiz kimse gelmiycek😁