Minedag @baybnest_agi_hobi_evi bu sayfayı öneririm çok araştırmış ve kalınlığı dikimine önem veren biri olarak ben bu sayfayı buldum cnm emzirme yastığı destek yastığı yorgan kılıfı ve Baybnest yastıklı haliyle hepsi kargo dahil suan 135 tl ben aldım geldi ve çok beğendim 1 hafta içinde dikiyo ben menün kaldım tavsiye ederim
mucizeolsun FeyzaaTopsakall ben 80 tl ye yaptırdım ve ay grubu olarak değil de 2 yasa kadar kullanacağı büyüklükte çok da güzel oldu instagram dan size resim atabilirim
Goncagp Sldaygn renklievimde babynest 70 tl yanılmıyorsam canım :) istersen bi irtibata geçip ayrıntılı bilgi al :)
Ozlmbirce Goncagp görümcemde bana o sayfadan sipariş etmiş, henüz elime geçmedi bende heyecanla bekliyorum. Puset örüntüsü, emzirme yastığı vs. Set halinde almış sanırım
Goncagp Ozlmbirce ne kadar güzel düşünceli görümce 😄 keşkeeee benim olsa 🙈❤️ Ya ben set olarak çok seviyorum puseti emzirmesi önlüğü minderi takım olunca daha çok hoşuma gidiyor o yüzden tercihim o yönde oldu benimde fiyatı da uygun olunca zaten kullanacağın ürünler içime sinsin istedim 😊
Melikeb19 Uğurlubebeden iki yastık ile beraber 40 tl ye aldım burda bir kaç bebek marazında aldıktan sonra bakındım içinin dolgunluğu kalitesi vs aynı. Fiyat olarak ta 90-120 arasındalardı. Hem modelini de beğenerek aldım . Daha fazlasını ödemeye gerek Yok kalite aynıyken☺️
aesma Goncagp sayfayı çok övdünüz bende ordan sipariş verdim bakalım resimde gayet güzel görünüyor 😃 fiyatıda uygun puset örtüsü ve babynest yastık ile kargo dahil 130 tl dedi
jrarya FeyzaaTopsakall dün banada bir arkadaşım önerdi fiyatları uygun ve kumaş modellerinin çok güzel olduğunu söyledi sayfayı inceledim beğendim buhün sipariş vericem hatta 😇 bakın isterseniz. İntagram hesabının adı babynestim
esrmhmt Goncagp nereye baksam sen bu sayfayı öneriyorsun ve açıkçası reklam yapmıyorum desende hiç samimi gelmiyor🤔
Goncagp esrmhmt kendime ait bir firma olsa neden kabul etmiyim sizce? Ki burda instagramda takı yapıyorum taç yapıyorum takip edin diyenler de oluyor mesela. Bundan çekinip gocunacağım bir şeyde yokken neden kalbiniz bu kadar kötüye odaklı çok merak ettim doğrusu.
esrmhmt Goncagp kötüye odaklı derken hakaret falanmı ettim sana bir instagram sayfası bu kadar yazılmaz her yerde aklında kalmaz ama sen demekki o sayfaya baya kafa yoruyorsun neyse keyfine bak👍
Goncagp esrmhmt 😂 işimi gücümü bırakıp onla ilgileniyorum senin benim yorumlarımla ilgilendiğin gibi 😂