metehaninannesiii AhahHbzhz bebistir o canım merak etme etin seyiriuormus gibi pit pit atıyor atar damar atar gibi ama öyle çok değil 1 2 sefer atar sonra durur
AhahHbzhz Mltm88 bağırsak hareketleri çok oldu ama bu bildiğin pıt pıt oldu bende dedim acaba banami öylegeliyo erken daha diye 🥰
Mltm88 AhahHbzhz Bende heyecanla bekliyorum 17+4 olduk 2-3 gündür hissediyorum günde 1-2 defa pıt pıtları😍 3.hamileliğim ama sabırsızlanıuorum yinede ilk gibi 🤣
Serpilbb AhahHbzhz 16+3 te göbeğimin üstüne yatıyordum resmen hamile olduğumu unutup o zaman hissettim baya net hemde rahatsız oldu heralde yavrum 🤭 3 4 gün sonrada pıt pıt şeklinde başladı şimdi 23 olduk hiç durmuyor maşallah 😂
AhahHbzhz Mltm88 evet ilk hamileligimde ki heycani yaşıyorum bende senin gibi hep oynasın hiç durmasın falan istiyorum tam bunu yazarken pıt oldu gene 🥰🥰
Nalanmalkoc AhahHbzhz sol bacağımın üst kısmında hissetmiştim ilk geneldede o bölgelerde oluyormuş ilk zamanlar