metehaninannesiii AhahHbzhz benim ilk gebelik ilk hissettim de 14.haftada hissettim şuan 20 haftaligim hissediyorum baya çok şükür rabbime 💙
Zeyneplena34 AhahHbzhz İlk kızımda 20. haftamda hissettim. 2. kızım 15. haftada hissetmeye başladım. Şuan 28 haftalığız maşallah oynamadığı bir an yok. Sabah ogle aksam gece sabah namazi. inşallah doğduğunda uslu olur ne diyim 😂😂😂😂
Denizimduygum0101 AhahHbzhz 20 haftalıkken minik tekmesini hissettim kızımın 😍 şimdi 22 haftalığız çok şükür bu günlere 🤲🏻
Serpilbb AhahHbzhz 16+3 te göbeğimin üstüne yatıyordum resmen hamile olduğumu unutup o zaman hissettim baya net hemde rahatsız oldu heralde yavrum 🤭 3 4 gün sonrada pıt pıt şeklinde başladı şimdi 23 olduk hiç durmuyor maşallah 😂
Liyaa metehaninannesiii nasıl hissediyorsunuz? Tam olarak ne hissediyorsunuz.yani? Biz çok şükür 18+5 olduk ama hissedemiorm bir şey 🙄
AhahHbzhz Zeyneplena34 bugün sanki 2 kere pıt pıt oldu gibi hissettim ama oğlusum mu onu bilemedim 15+5 bugün 15 ken tam nerde hissetmiştiniz acaba benimkide bebis midi :)
metehaninannesiii Liyaa pit pit vuruyor canım özellikle kasik tarafında oluyor 1 yada 2 sefer vuruyor öyle sık vurmuyor
AhahHbzhz Nalanmalkoc nerde hissetmiştiniz tam olarak bugün benim kaşıgimin biraz üstünde iki kere pıt pıt oldu ama bebismi bilemedim 🥰
Nalanmalkoc AhahHbzhz sol bacağımın üst kısmında hissetmiştim ilk geneldede o bölgelerde oluyormuş ilk zamanlar
Elif74 2.hamileligim kızımda baya geç hissetmiştim ama 2.de 12.haftamda hissetmeye başladım suan 16+4 günlüğüz ama cinsiyetimizi bilmiyoruz🤷♀️
AhahHbzhz metehaninannesiii ya inşallah kızımda geç hissettiğim için emin olamadım beynimin oyunu sandım sürekli düşündüğüm için 🥰
metehaninannesiii AhahHbzhz bebistir o canım merak etme etin seyiriuormus gibi pit pit atıyor atar damar atar gibi ama öyle çok değil 1 2 sefer atar sonra durur