Ben henüz kullanmadım 37+3 haftalığım bi tane ebebekten aldım deneyeceğim kaplı olanlardan aldım çünkü diğer türlü uç belli eder diye düşünüyorum. Büyük ihtimal rahat edemicem ve normal sütyen kullanıcam sarkık dursun istemiyorum yeterince sarktı bu dönemde zaten