Özellikle büyük göğüslü anne adayları… var mı emzirme sütyeni tavsiyeniz? 7. Ayıma girdim, normal sütyenlerim olmamaya başladı. Bende artık almışken emzirme sütyeni alayım bari diyorum. Kalın kocaman arkası 3 lü sütyenleri istemiyorum. Tiril ve toparlayıcı bişey arıyorum ama bulamadım. Birde balenli tavsiye eder misiniz, bu zamana kadar balensiz hiç kullanmadım ama emzirme sütyenleride çoğunlukla balensiz…