Etk benim ilk sancı çıkmadı açılma ve Rahim kısalığı teşhis i konuldu tedavi için yatış yapıldı fakat orda verilen bilgi biz de doğum okursa küvöz yok sevk ederiz bebeği yolda bişey olursa mesul değiliz bizim için anne önemli imza atıp yatış olucak eşim de bneşm için hem eşim hem bebeğim önemli diye o hastanede yatış yapmadı büyük ihtimalle diğer hastaneye gidene kadar korkudan çıktı sancı o gittiğim hastane de bütçem e uymadı başka hastaneye gittim orda sancı çıkmayınca yatış olmadı bazı sıkıntılar yüzünden o an kendi doktoruma gidemedim ertesi gün ona gittim oda risk olduğunu fakat hastane de yatacak kadar olmadığını söyledi evde istirahat ettim yattım şükür geçti ama herkes de aynı olmaya bilrş